Výstupy projektu

.

Přínos projektu a dopad v místě realizace:

Na základě provedené evaluace byl projekt a
jeho aktivity přínosem zejména z hlediska:

  • Osvojení nových  strategií učení vedoucí k zvýšení motivace a zájmu o environmentální
    problematiku a celoživotní učení.
  • Rozvoje senzitivity žáků a jejich kreativity
  • Program podnítil žáky k tvořivému myšlení, logickému uvažování a řešení problémů.
  • Rozvoje komunikačních schopností, schopností prezentace problémů včetně návrhů na možná řešení.
  • Vytvořil praktické pracovní návyky žáků spojené s badatelskými terénními aktivitami.
  • Rozvoje vzájemné tolerance, spolupráce, ohleduplnosti, posílil role žáků v kolektivu a
    byl významnou prevencí negativního chování.
  • Rozvinul individuální schopnosti žáků v oblasti sebehodnocení: schopnost posuzovat a kriticky hodnotit svou práci
  • U mladších školáků byl důraz kladen na prožitkové, rukodělné aktivity. Zařazeny byly i týmové a komunikační činnosti. U starších žáků byl důraz kladen zejména na propojení s
    výukou přírodovědně zaměřených předmětů, ověření žákovských prekonceptů a jejich
    případnou korekci i propojení stávajících vědomostí s praktickými zkušenostmi s
    terénní výuky.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky